2016. január 8., péntek

Pár szó rólam

Sziasztok! Sokan nem ismertek még teljes igazán engem, mivel még én sem beszéltem magamról valami sokat, ezért is írtam meg ezt a bejegyzést. Szóval tudni kell rólam, hogy nagyon sokszor elkalandozok egyaránt tanórákon és egyaránt itthon vagy akár bárhol. 13 éves, hetedikes tanuló vagyok, az igazi nevem Hanna. Vége a sok szövegnek! Nem lehetne inkább röviden? Ezzel mindenki jobban jár. Akkor jöjjön pár kérdés ami talán segít ebben.
  1. Kedvenc szín? Kék, lila.
  2. Játszol pc játékokkal, mikkel? Igen, még szép! Thes Sims4, Imvu, Stardoll, Star Stable Online, GTA4 (kevésbé), Minecraft (kevésbé) 
  3. Kedvenc ruhaboltok/márkák? H&M, NewYorker, TallyWeijl, Bershka
  4. Kedvenc zene? Nem tudok egyszerűen választani, rengeteg kiváló zenét hallgattam már és nincs igazán kedvencem bár Taylor Swift egyik legújabb száma igazán lenyűgözött, de Selena Gomez-é is legalább olyan jó (Taylor, Selena)!
  5. Van pasid? Lehet, hogy ez a kérdés először furának hangzik, de rá válaszolva nincs pasim.
  6. Ever After High/ Monster High? Mind a kettőt ugyan úgy szeretem, bár ha megváltozik majd a Monster High nem hinném, hogy szeretni fogom.
  7. Kedvenc sztár? Én nem rajongok annyira a sztárokért, bár az énekesek közül van egy pár akiket nagyon szeretek: Ariana Grande, Taylor Swift, Nicki Minaj, Katy Perry, Selena Gomez.
  8. Volt/van-e személyes kedvenced valaha az Ever After High-ból és a Monster High-ból? Igen,volt! EAH: Lizzy Hearts, MH: Cleo. (már nincsenek főbb kedvenceim).
Ennyi lett volna, pár kérdés és rá pár válasz, ha szeretnétek még valamit kérdezni, akkor írjatok chatbe és én válaszolok!